Hoe vaak wordt mijn digitale meterdata in de Luminus app bijgewerkt?

We ontvangen je digitale meterdata van Fluvius met minstens één dag vertraging. In het beste geval, zijn je elektriciteitsgegevens van de vorige dag rond het middaguur zichtbaar in de app en je gasgegevens pas in de namiddag.

Merk op dat je gasgegevens over het algemeen iets later beschikbaar zijn dan je elektriciteitsgegevens. Dit omdat je digitale meter je elektriciteitsverbruik rond middernacht registreert en je gasverbruik pas rond 6 uur 's ochtends.
 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.