Hoe kan ik stoppen met de Luminus Monitor app en zorgen dat Luminus geen verbruiksgegevens meer ontvangt?

  • Wil je je Luminus Monitor account stopzetten, dan volstaat het niet enkel om de app te verwijderen van je smartphone. Het is belangrijk dat je eerst je account verwijdert. Dat kan op twee manieren:
  1. Je kan het doorgeven via monitor.support@luminus.be met de vraag je Luminus Monitor app-account stop te zetten.
  2. Je kan dit ook aangeven in de app zelf, via ‘Meer’. We zorgen er vervolgens voor dat zowel je account als je data verwijderd worden.
  • Het is ook belangrijk dat je je mand(a)at(en) intrekt op Fluvius.
  • Als je van energieleverancier verandert, zal Luminus je contract proactief stopzetten. En als je verhuist, zal Fluvius de actieve mandaten voor je vroegere adres stopzetten en zal je Luminus Monitor contract worden stopgezet.
  • Je app-contract stopt automatisch als je je mandaat terugtrekt voor alle EAN’s gelinkt aan je Luminus Monitor account.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Meterstanden & verbruik



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.