Hoe kan ik mijn toestemming aan Luminus voor de toegang tot mijn verbruiksgegevens intrekken?

Je kan dit doen via je Mijn Fluvius-account aan de hand van dit stappenplan:

  • Log in op de Fluvius klantenzone via je Mijn Fluvius-account.
  • Klik op ‘Verbruik’ in de bovenste balk. Vervolgens verschijnen jouw EANs.
  • Onder elke EAN kan je zien of er aanvragen voor deze EAN werden gedaan. Door rechts op het vinkje te klikken, verschijnen alle aanvragen op het scherm. Om de toestemming met Luminus te verwijderen, klik je naast elke aanvraag waarin staat ‘gedeeld met Luminus’ op het prullenmand-icoontje om deze te verwijderen.
  • Herhaal dit voor al je EANs.
Als je deze stappen uitgevoerd hebt, zijn al je toestemmingen voor het delen van data met Luminus ingetrokken en zal Luminus dus ook geen data meer ontvangen.
Dit betekent dat onze app je verbruiksgegevens ook niet meer zal bijwerken vanaf je intrekking, omdat die zal vragen om je toestemmingen in orde te brengen.
 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.