Dit kan meerdere oorzaken hebben:
De P1-poort van je digitale elektriciteitsmeter is nog steeds gesloten. Lees hier hoe je deze activeert.
Je bluetooth staat niet aan.
Je WiFi staat niet aan.
Je WiFi-verbinding is niet sterk en/of stabiel genoeg in de omgeving van je digitale elektriciteitsmeter.
Je dongle zit niet goed in de P1-poort van je digitale elektriciteitsmeter.
Je geeft een verkeerd wifi-wachtwoord in.
Je hebt niet de laatste versie van de Luminus Monitor app op je tablet/smartphone. Voer in dit geval een update uit.
Alles nagekeken?
Steek dan je dongle even opnieuw in je digitale elektriciteitsmeter.
Open de Luminus Monitor app en log in.
Volg de instructies op de schermen in de app. Sta toe dat de Monitor app toegang heeft tot bluetooth en selecteer het juiste wifi netwerk. Geef vervolgens het wachtwoord voor de wifi in.
De verbinding wordt tot stand gebracht. Wacht tot het LED-lampje continu groen blijft branden: dan is je dongle terug online.
Indien de verbinding niet tot stand kon worden gebracht en het LED-lampje knippert, raden wij aan om de installatie van de dongle te proberen vanop een andere smartphone/tablet.Eens de verbinding gelukt is, kan je terug op je eigen apparaat inloggen in de Monitor app en je verbruik opvolgen.
toon meer
Naar hulp en ondersteuning overzicht
Onze residentiële klantendienst is bereikbaar op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)
Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur
Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.
De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is.
De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.