Het lukt niet om mijn Luminus Monitor Key te verbinden. Wat nu?

Dit kan meerdere oorzaken hebben:


Alles nagekeken?
  • Steek dan je Luminus Monitor Key even opnieuw in je digitale elektriciteitsmeter en wacht tot het LED-lampje continu blauw blijft branden: dan is je Key terug online.
  • Indien het LED-lampje blauw blijft knipperen, dan betekent dit dat er geen verbinding met je router/internet is en deze opnieuw tot stand dient te worden gebracht.
  • Ga dan naar Meer > Verbindingen en kies voor ‘Wifi-instellingen wijzigen’ en volg de instructies om je Key opnieuw online te brengen.
  • Voor meer uitleg kan je telkens op het (i) logootje klikken.
  • Dubbelcheck opnieuw de status van je Key in de app via Meer > Verbindingen.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Meterstanden & verbruik



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.