De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Kan ik mijn energieproducten samen op één factuur krijgen?

Ja, standaard worden alle energieproducten op eenzelfde adres samen gefactureerd. Je krijgt één voorschotfactuur voor alle energieproducten, steevast op eenzelfde moment. Ook ontvang je slechts één afrekening voor al je energieproducten, voor zover wij de meterstanden gelijktijdig ontvangen.

Contacteer onze klantendienst om je facturatie te wijzigen.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.