De steunmaatregelen in het kader van de gestegen energieprijzen, zoals de federale verwarmingspremie, worden automatisch verrekend met je facturen.
Je hoeft ons hiervoor niet extra te contacteren. Meer informatie over de maatregelen vind je hier.

Ik ontvang een vereenvoudigde afrekening. Kan ik opnieuw een uitgebreide afrekening ontvangen?

Sinds maart 2022 sturen we onze klanten een vereenvoudigde afrekening. Zo zie je in één oogopslag de belangrijkste elementen. Via My Luminus kan je steeds de details bekijken.

Wil je toch graag een uitgebreide afrekening ontvangen? Contacteer onze klantendienst. We zorgen ervoor dat je volgende afrekening opnieuw meer details zal bevatten.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Contacteer ons

via email

Contacteer ons

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.