Ik ontvang een vereenvoudigde afrekening. Kan ik opnieuw een uitgebreide afrekening ontvangen?

Sinds maart 2022 sturen we onze klanten een vereenvoudigde afrekening. Zo zie je in één oogopslag de belangrijkste elementen. Via My Luminus kan je steeds de details bekijken.

Wil je toch de uitgebreide afrekening ontvangen? Contacteer onze klantendienst.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Contacteer ons

via ons contactformulier

Contacteer ons

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.