De steunmaatregelen in het kader van de gestegen energieprijzen worden automatisch verrekend met je facturen.
Ook de federale verwarmingspremie van € 100. Je hoeft ons hiervoor niet extra te contacteren. Meer informatie over de maatregelen vind je hier.

Waar zie ik het prosumententarief op mijn afrekening?

Het prosumententarief maakt deel uit van het bedrag dat je betaalt aan je netbeheerder. Je ziet het prosumententarief niet apart op je afrekening staan.

In My Luminus zie je de details van je afrekening. Hier zie je het prosumententarief apart staan. Log in op My Luminus en klik op 'Facturen'.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Voorschotten en afrekening



De mogelijkheden voor facturen en betalingen

zelf raadplegen? Het kan!

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.