De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Kan ik een kopie van een factuur krijgen?

Je facturen zijn beschikbaar in je My Luminus-account. Je kan ze raadplegen en printen wanneer je dit wil.

  1. Log in via My Luminus.
  2. Klik op 'Facturen'.
  3. Elke factuur kan je raadplegen door te klikken op het factuurnummer.
  4. Print de factuur indien nodig.
Denk aan het milieu voordat je print!

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Voorschotten en afrekening



Factuur en betalingen

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.