Ik heb een variabel tarief. Waarom verschilt mijn ideaal voorschot in My Luminus van maand tot maand?

Bij een variabel tarief, berekenen we je ideale voorschot op basis van een deze factoren:

  • Je verwachte verbruik
  • Het aantal voorschotfacturen tot je volgende afrekening
  • Je tariefplan.
  • Verwachte prijswijzigingen.
Het aantal voorschotten tot je volgende afrekening en de verwachte prijzen veranderen maandelijks. Dit is de reden waarom je maandelijks een ander ideaal voorschotbedrag ziet in My Luminus.
 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Voorschotten en afrekening



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.