De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Hoe kan ik mijn facturen op papier ontvangen?

Je kan altijd je facturen raadplegen op My Luminus:

  1. Login via My Luminus.
  2. Klik op ‘Facturen'.
  3. Je kan ze daar downloaden en afdrukken.
Denk aan het milieu voordat je je facturen print of kies voor digitale facturatie.

Waarom kiezen voor digitale facturatie?
  • Je krijgt een eenmalige korting van € 10 op je volgende afrekening (zie voorwaarden).
  • Je kan je betaalwijze kiezen: per overschrijving of via domiciliëring.
  • Alle facturen die je via e-mail ontvangt, worden 3 jaar lang veilig bewaard in je digitaal archief.
  • Je draagt bij tot het behoud van het milieu door het papierverbruik te beperken.
  • De classificatie van de facturen verloopt automatisch.
Wens je toch je facturen per post te ontvangen?
Contacteer dan onze klantendienst via de gegevens onderaan de pagina.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


De mogelijkheden voor facturen en betalingen

zelf raadplegen? Het kan!

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.