De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Waarom verschijnen reeds betaalde facturen nog altijd in Zoomit?

Staan er in Zoomit documenten die je al betaald hebt? Dat is geen enkel probleem. Normaal gezien heeft Luminus je betaling ontvangen.

Dit heeft te maken met het feit dat je nog maar net ingeschreven bent. Vanaf je inschrijving kan je je facturen die nog niet betaald zijn digitaal betalen. Vanaf dan zal de betaalstatus van deze facturen altijd correct worden aangepast.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.