De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Kan ik met een buitenlands rekeningnummer betalen?

Je kan vanuit elk land aan Luminus betalen. Gebruik hiervoor het Luminus IBAN en BIC nummer. Sommige buitenlandse banken rekenen hier wel kosten voor aan. Hou hier rekening mee, zodat je voldoende betaalt. Je betaalt namelijk het verschuldigde bedrag en de eventuele extra kost.

Wil je met domiciliëring betalen? Geef je bankrekeningnnummer door aan Luminus. Let er wel op dat je bank zich in een land bevindt dat deel uitmaakt van SEPA.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


De mogelijkheden voor facturen en betalingen

zelf raadplegen? Het kan!

Bekijk het hier

Bel ons op 078 150 210 (normaal zonetarief)

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.