De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Hoe betaal ik mijn factuur via One Click Pay?

Luminus maakt het voortaan nog eenvoudiger en sneller om energiefacturen te betalen.

  • One Click Pay is een nieuwe betaalmogelijkheid via Bancontact, in samenwerking met POM.
  • Zodra je One Click Pay via Bancontact activeert, kan je je volgende facturen met één druk op de knop betalen.
Hoe One Click Pay activeren via Bancontact?
  • Bekijk hier de instructievideo.
  • Zodra je hiervoor kiest en dit bevestigt, is het in de toekomst niet meer nodig je betaling te valideren met een PIN-code.
  • Je betaalt je volgende facturen met één druk op de knop.
  • Dat kan het makkelijkste vanuit je persoonlijke klantenzone My Luminus.
  • Je kan ook de POM QR-code op je papieren factuur scannen, zonder ingelogd te zijn op My Luminus.

Zie ook:

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Mijn klantenzone

Inloggen

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.