De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

De QR-code op mijn factuur werkt niet. Wat doe ik?

Helaas herkennen nog niet alle bank-apps de QR-code.

  • De code wordt niet gescand. Probeer het eens niet via de bank-app, maar scan de code
    • met een QR-Reader.
    • met een smartphone-camera.
  • Je ondervindt problemen met doorschakelen naar je bank-app (vooral het geval bij ING en BNP Paribas).
    • Na enkele pogingen lukt het wel.
    • Je kan ook betalen via Payconiq of Apple Pay.
Je komt dan in een POM-bancontact-scherm terecht en kan op die manier veilig en eenvoudig betalen.

Bekijk hier een video hoe je facturen veilig betaalt via POM.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.