Wordt mijn energiecontract stilzwijgend verlengd na einddatum?

Neen, dit gebeurt nooit stilzwijgend. We lichten jou hier altijd over in.
Luminus brengt je 2 maanden op voorhand op de hoogte van de voorwaarden van de contractverlenging. 

Waar vind je jouw contractinformatie (product, tarief, einddatum contract,...) terug?

  • In je persoonlijke klantenzone My Luminus bij 'Contracten en diensten'.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bekijk het hier

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.