De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Wordt mijn tarief stilzwijgend verlengd na einddatum?

Neen, dit gebeurt nooit stilzwijgend. We lichten jou hier altijd over in.
Luminus brengt je 2 maanden op voorhand op de hoogte van de voorwaarden van de contractverlenging. 

Waar vind je jouw contractinformatie terug?

  • In je persoonlijke klantenzone My Luminus bij 'Contracten en diensten'.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.