Ik ben gescheiden. Hoe kan ik mijn contract en gegevens laten aanpassen?

Neem contact op met onze klantendienst om ons je gewijzigde gegevens door te geven. Zorg ervoor dat je je meterstanden bij de hand hebt.
Dan maken wij de slotafrekening voor het vorige contract op.
Je meterstanden gebruiken we ook als startmeterstand om je eigen facturatie te starten.

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Contracten en diensten

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier