De steunmaatregelen in het kader van de gestegen energieprijzen worden automatisch verrekend met je facturen.
Ook de federale verwarmingspremie van € 100. Je hoeft ons hiervoor niet extra te contacteren. Meer informatie over de maatregelen vind je hier.

Hoe kan ik mijn btw-nummer of ondernemingsnummer aanpassen, toevoegen of verwijderen?

Via je persoonlijke klantenzone My Luminus:

Via de website doe je dit zo:
1. Ga naar de rubriek 'Diensten'.
2. Rechts op je scherm zie je een kader 'Een contract aanvragen, wijzigen of stopzetten'. Klik op de groene knop 'Ga verder'.
3. Kies 'Ik wil een contract aanpassen'.
4. Ga verder met 'Ik wil een ondernemingsnummer toevoegen of wijzigen'.

Via de app doe je dit zo:
1. Ga naar de rubriek 'Meer'.
2. Klik op 'Mijn profiel'.
3. Pas je ondernemingsnummer of btw-nummer aan. 
4. Sla op. 

Van zodra je wijzigingen geregistreerd zijn, ontvang je een nieuw klantnummer. We bezorgen je een slotafrekening voor je vorige klantnummer.

Via het contactformulier:
Gebruik de rubriek 'Mijn factuur & mijn betalingen'.

Via de scenariokiezer op onze website kan je je btw-nummer laten aanpassen of toevoegen.

  • Wij zorgen ervoor dat deze wijziging zo snel mogelijk gebeurt.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.