Ik wil van leverancier veranderen en klant worden bij Luminus. Kan dit?

Ja, dat kan zeker. De startdatum van de levering hangt af van wanneer je een contract afsluit.
Er is door de installatie van een nieuw beheersysteem voor klantgegevens bij alle energieleveranciers een kleine administratieve vertraging.

In deze tabel zie je wanneer de levering begint en wanneer je de slotafrekening van je vorig contract krijgt.  

Ik verander van  leverancier tussenIk ontvang dan nog energie van mijn huidige leverancier totIk ontvang energie van Luminus vanafIk krijg de afrekening van mijn vorig contract in
1 en 31 oktober60 dagen na de ondertekening60 dagen na de ondertekeningdecember
1 en 30 november30 dagen na de ondertekening30 dagen na de ondertekeningdecember


Tip: Sluit je contract bij voorkeur af via deze link.
Dat gaat snel en is 100% veilig.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Klant worden / ik ben net klant



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier