Ik wil geen reclame van Luminus meer ontvangen. Wat moet ik hiervoor doen?

Je kan je contactvoorkeuren aanpassen zodat je enkel communicatie ontvangt die je interesseert.

Dit doe je zo:
  • Meld je aan op je My Luminus-account.
  • Klik op de groene knop 'Mijn profiel' rechts bovenaan het scherm.
  • Klik in het kader 'Klantgegevens' op 'Beheer contactvoorkeuren'.
  • Selecteer in dit scherm de informatie die je interesseert en via welke kanalen we contact met je mogen opnemen.
Wens je helemaal geen reclame meer te ontvangen? Vink dan alles uit bij 'Mijn contactvoorkeuren'.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over GDPR/Privacy policy/Databescherming



Uw persoonlijke gegevens aanpassen?

Het kan eenvoudig in uw klantenzone.

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier