Ik wil geen reclame van Luminus meer ontvangen. Wat moet ik hiervoor doen?

Je kan je contactvoorkeuren aanpassen zodat je enkel communicatie ontvangt die je interesseert.

Dit doe je zo:
  • Meld je aan op je My Luminus-account.
  • Klik op de groene knop 'Mijn profiel' rechts bovenaan het scherm.
  • Klik in het kader 'Klantgegevens' op 'Beheer contactvoorkeuren'.
  • Selecteer in dit scherm de informatie die je interesseert en via welke kanalen we contact met je mogen opnemen.
Wens je helemaal geen reclame meer te ontvangen? Vink dan alles uit bij 'Mijn contactvoorkeuren'.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Uw persoonlijke gegevens aanpassen?

Het kan eenvoudig in uw klantenzone.

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.