Hulp en ondersteuning

Wat kan ik zelf doen via My Luminus?

Via de online klantenzone My Luminus kan je op de website of via de My Luminus-app zelf je energieverbruik, facturen en betalingen snel en gemakkelijk opvolgen.

​​​Ontdek de mogelijkheden van My Luminus in deze video.

Op My Luminus kan je:

Je facturen en betalingen beheren


Een overzicht behouden van je verbruik

  • Je meterstanden regelmatig ingeven.
  • Je verbruik raadplegen van je meest recente meter.
  • Je digitale meterdata opvolgen met één dag vertraging (enkel voor Vlaanderen).

Meer uitleg, klik hier

Je voorschot en afrekening controleren

  • Leegstandstarief aanvragen.
  • De vervaldag van je voorschotfacturen aanpassen.
  • Het bedrag van je voorschot verhogen of verlagen en de impact op je afrekening zien.
  • Je voorschotfrequentie aanpassen (maandelijks, tweemaandelijks, driemaandelijks).


Je contracten en diensten beheren


Je profiel beheren

  • Je wachtwoord wijzigen.
  • Je contactgegevens aanpassen.
  • Je My Luminus-account verwijderen.
  • Je contactvoorkeuren aanpassen zodat je enkel communicatie ontvangt die je interesseert.
  • Meerdere klantnummers toevoegen en adressen beheren (buitenverblijf, beheer van het dossier van de ouders, professionele klanten, ...).
  • Nadat je Luminus verlaten hebt, kan je nog 3 jaar gebruikmaken van My Luminus.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Mijn klantenzone

Inloggen

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.