U koos voor Privé

Tot welk type behoort uw onderneming?

Professional

Jaarlijkse uitgave
< € 10 000

Jaarlijks verbruik
Elektriciteit
< 100 MWh

Gas
< 100 MWh

Type meteropname
Jaargemeten

Selecteer

KMO

Jaarlijkse uitgave
€ 10 000 tot € 100 000

Jaarlijks verbruik
Elektriciteit
100 - 1 000 MWh

Gas
100 - 2 000 MWh

Type meteropname
Jaargemeten
Maandgemeten
Telegelezen

Selecteer

Grote onderneming

Jaarlijkse uitgave 
> € 100 000

Jaarlijks verbruik 
Elektriciteit
> 1 000 MWh
 
Gas 
> 2 000 MWh

Type meteropname
Jaargemeten 
Maandgemeten 
Telegelezen

Selecteer

Energieleverancier in België

Comfort Service. Snelle interventie bij plotse schade

Wanneer uw comfort door omstandigheden plots in het gedrang komt dan wil u graag zo snel mogelijk geholpen worden. Denk bijvoorbeeld aan defecte verwarmingsinstallatie of een dak dat stuk ging tijdens een storm.

Om u op deze momenten optimaal bij te staan, riepen we de Comfort Service in het leven.

Wat is Comfort Service?

De dienst Comfort Service biedt een snelle interventie in geval van plotse schade aan uw huis, of aan uw gas- en/of elektriciteitsinstallatie.

Wanneer u gebruik maakt van Comfort Service, mag u al het onderstaande van ons verwachten:

  • Onmiddellijke bijstand, 24u op 24u, 7 dagen op 7 op het nummer 078 150 059
  • Een erkend vakman komt binnen de 24u het probleem bekijken. Hij geeft advies en doet (voorlopige) herstellingen indien nodig.
  • Bij dringende interventies bieden we een tussenkomst tot €400.

U kan al genieten van deze service voor slechts €7,95 per maand.

Wanneer kan u Comfort Service gebruiken?

Merkt u dat uw dak lekt? Heeft u schade na een blikseminslag? Dan kan u al zeker beroep doen op Comfort Service. Kijk snel in welke andere gevallen u nog kan profiteren van de service en welke herstellingen en tussenkomsten mogelijk zijn.

Hoe kan u genieten van Comfort Service?

U bent overtuigd van de voordelen van Comfort Service? Neem dan contact op met onze klantendienst op 02 213 8000.

In deze situaties kan u gebruik maken van Comfort Service van Luminus:

 

Schade  Tussenkomst
Lekkend dak of dakkapel
Plaatsen van een zeil of terugplaatsen van beschikbare (reserve) dakpannen. Perforatie van roofing plaatselijk herstellen.
Storing of panne bij centrale verwarming, boiler en warmwatersystemen
Vaststellen van de oorzaak en heropstarten van boiler en centrale verwarming indien mogelijk.
Lekkende (zichtbare) waterleiding Plaatsing tijdelijke dichting, vervangen van een dichtingsring.
Schade na blikseminslag Plaatsing zeil over dak of schouw, noodaftakking aan de teller installeren en reiniging.
Verstopt sanitair Ontstopping
Glasschade Dichttimmeren raam of deur, rolluiken neerlaten.

Meer weten?

U wil meer informatie over Comfort Service? Lees onze brochure van Comfort Service en zie wat we precies voor u kunnen betekenen.

U kan alle informatie ook steeds terugvinden in de Algemene voorwaarden Comfort Service en bij AXA Assistance.