Door een storing is het mogelijk dat u uw online contract momenteel niet kan bevestigen. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve later opnieuw te proberen.
Hulp en ondersteuning

Hoe kan ik mijn meterstanden ingeven in My Luminus?

  1. Meld je aan op My Luminus met je e-mailadres en wachtwoord.
  2. Ga naar 'Verbruik' ('Meters' in de app).
  3. Kies het adres en de aansluiting waarvoor je een meterstand wil ingeven.
  4. Klik op 'Voeg een meterstand toe'.
  5. Geef de datum en meterstand in.
  6. Klik op 'Bevestig'.
Indien je dat wenst, kan je ook je voorschot aanpassen op basis van je nieuwe meterstanden.

Komen je meterstanden die je wil ingeven niet overeen met de genoteerde meterstanden?
Dan is het mogelijk dat je meterstanden geschat zijn. Neem zeker contact met ons op. We helpen je graag verder.

Heb je een verkeerde meterstand ingegeven?
Je kan deze altijd aanpassen of verwijderen.

Nuttige links:

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Verbruik opvolgen en meterstanden ingeven

in uw digitale klantenzone.

Ga naar My Luminus

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier