Hulp en ondersteuning

Hoe kan ik mijn voorschot aanpassen via My Luminus?

Je kan makkelijk zelf je voorschot aanpassen via My Luminus.

 

  1. Meld je aan via My Luminus.
  2. Klik op 'Voorschotten'. (In de app klik je eerst op 'Verbuik' en scroll hierna naar 'Je voorschotten'.)
  3. Kies je aansluiting (elektriciteit/gas).
  4. Sleep de groene balk naar het gewenste voorschotbedrag.
  5. Of geef zelf het gewenste voorschotbedrag in en druk op Enter.
  6. Klik op 'Voorschot aanpassen naar ...' en bekijk ook meteen de impact op je afrekening
Opgelet! Je kan zelf je voorschotbedrag slechts in een bepaalde mate wijzigen ten opzichte van je ideale voorschotbedrag (dit is het voorschotbedrag waarbij je afrekenbedrag € 0 wordt). Wil je toch een hoger of lager voorschotbedrag dan wat de tool aangeeft? Neem dan contact op met onze klantendienst.

Zie ook:

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Uw voorschot zelf aanpassen

in uw digitale klantenzone

Doe het hier

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.