Door een storing is het mogelijk dat u uw online contract momenteel niet kan bevestigen. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve later opnieuw te proberen.
Hulp en ondersteuning

Hoe kan ik mijn voorschot aanpassen via My Luminus?

  1. Meld je aan via My Luminus.
  2. Klik op 'Voorschotten'.
  3. Kies je aansluiting (elektriciteit/gas).
  4. Sleep de groene balk naar het gewenste voorschotbedrag.
  5. Of geef zelf het gewenste voorschotbedrag in en druk op Enter.
  6. Klik op 'Voorschot aanpassen naar ...' en bekijk ook meteen de impact op je afrekening
Zie ook:

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Uw voorschot zelf aanpassen

in uw digitale klantenzone

Doe het hier

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier