Hulp en ondersteuning

Wat zijn de voordelen van digitale facturen via e-mail?

Als je ervoor kiest om je facturen digitaal te ontvangen, geniet je van deze voordelen:

  • Je krijgt een eenmalige korting van € 10 (incl. btw)* op je volgende afrekening**.
  • Je draagt bij tot het behoud van het milieu door je papierverbruik te beperken.
  • Je wint tijd en ruimte: we bewaren je facturen gedurende 3 jaren veilig in onze digitale archieven. Ook de oudere facturen - tussen 3 en 7 jaren oud - zijn beschikbaar voor je wanneer je contact opneemt met onze klantendienst.


Ik wil mijn facturen via e-mail ontvangen

*Deze korting is incl. 6% btw. Indien het geldende btw-tarief verandert gedurende de looptijd van je contract, dan wijzigt ook het promobedrag. 
**De korting is niet geldig in combinatie met Luminus Essential, Luminus Optifix, Luminus Greenfix en Luminus Click en is niet verenigbaar met de korting voor domiciliëring of de digitale factuur via Zoomit. Als je klant bij ons bent voor elektriciteit en gas, krijg je deze korting slechts één keer.

Denk aan het milieu en print je factuur alleen wanneer het echt nodig is.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.