Ik ben failliet, wat gebeurt er met mijn contract bij Luminus?

Ik ben failliet, wat gebeurt er met mijn contract bij Luminus?

Als je bedrijf failliet gaat, zijn de stappen als volgt:
  • Men stelt een curator aan.
  • De curator contacteert ons.
  • Wij zetten je contract stop.
  • Openstaande schulden innen we via de curator.
  • Je kan ons ook zelf contacteren, zodat we samen een betaalafspraak maken.
     

    Is dit het antwoord op uw vraag?

    We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

    Vind een antwoord in de veelgestelde vragen

    Wil je jouw contract bij Luminus annuleren of stopzetten?
    We vinden het erg jammer dat je je contract wenst te annuleren of stop te zetten.

     

    Wist je dat je op elk moment kan zien of je nog steeds het voordeligste tarief hebt bij Luminus? Het kan in één klik via onze tarief check-up. Zo hoef je niet van leverancier te veranderen.

     

    Wil je jouw contract toch stopzetten?
    Dat kan je gemakkelijk online regelen in je persoonlijke klantenzone My Luminus.

    Wil je een gas- en/of elektriciteitsmeter afsluiten?
    Contacteer onze klantendienst. We checken met jou de gegevens van de meter en we bezorgen deze informatie aan je netbeheerder. 

    Verhuis je?
    Je vindt alle informatie hierover terug op onze verhuispagina

    Bel naar onze klantendienst
    Om een van je contracten stop te zetten, bel je naar onze klantendienst.

    Meer info
    Bekijk meer vragen

    Neem gerust contact op

    Bel
    Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Bel 078 150 152

    Chat
    Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

    Stuur een bericht
    Vul het formulier in.
    We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

    Vul het contactformulier in