Hulp en ondersteuning

Mijn meter is afgesloten door de netbeheerder. Toch ontvang ik nog altijd voorschotfacturen. Wat doe ik?

Contacteer onze klantendienst. Onze medewerkers kijken na of we een afsluitbericht van de netbeheerder ontvingen voor je elektriciteits-en/of gasmeter. Indien nodig blokkeren we tijdelijk je facturen totdat we een slotafrekening kunnen opmaken.

Is de uitdienststelling minder dan 4 weken geleden? Dan adviseren we je om nog even geduld te hebben. De netbeheerder verwerkt je uitdienststelling.

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 152

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.