Hulp en ondersteuning

Kan ik mijn meter laten aanpassen?

Neem contact op met je netbeheerder Fluvius voor aanpassingen aan je meter (bijvoorbeeld overschakelen van dag- en nachtmeter naar enkel dagmeter). Dit is gratis. Ze helpen je graag verder. 

Nuttige info :

  • De meerderheid van deze aanpassingen zijn niet fysiek, maar administratief.
  • In het geval van een administratieve aanpassing, blijft je meter werken zoals daarvoor, maar wordt het verbruik op een andere manier berekend op uw afrekening.
  • Bijvoorbeeld: Een dag- nachtmeter wordt enkelvoudig. De nachtmeter zal blijven vooruitgaan, maar op de afrekening maken we de som van het verbruik van de dag- en nachtteller

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.