Hulp en ondersteuning

Waar kan ik mijn prijs per kWh terugvinden?

Je vindt je prijs per kWh op 2 plaatsen terug:

  • in je persoonlijke klantenzone My Luminus, onder « Contracten en Diensten». Je ziet je eenheidsprijs in het veld: 'Prijsinformatie' en je kan de pdf ook downloaden.
  • op je afrekening: je prijs per kWh voor de gefactureerde verbruiksperiode.
  • in de bijzondere voorwaarden van je contract: je prijs per kWh (excl. promo).

De prijs per kWh hangt af van:

  • je tarief (te zien in My Luminus, onder ‘Contracten en Diensten’).
  • je metertype voor elektriciteit (er bestaat maar één metertype voor gas):
  • enkelvoudige meter: de prijs per kWh is dezelfde voor de hele dag.
  • tweevoudige meter: de prijs per kWh verschilt naargelang je verbruikt in de piek- of daluren (de prijs tijdens de daluren is lager dan tijdens de piekuren). Je netbeheerder bepaalt zelf wanneer de piek- en daluren van start gaan. Ze verschillen onderling en zijn ook afhankelijk van jouw woonplaats.
  • exclusief nachttarief: dit is een prijs per kWh aan een verlaagd tarief, gekoppeld aan een meter die alleen 's nachts werkt, meestal accumulatieverwarming.

Ben je nog geen klant of wens je van tarief te veranderen?
De prijzen per kWh die van toepassing zijn voor elk tarief per maand vind je hier.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Onze tarieven



Bekijk het hier

Bekijk het hier

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.