Hulp en ondersteuning

Heb ik een vast of een variabel contract?

Onze variabele tarieven zijn: Actief+, Basic, ComfyFlex, Ecoflex, Essential, Optimal en Eco+. 
Onze vaste tarieven zijn: #BeGreen Fix, Comfy, Comfy+, Comfy Shine, ComfyPlugin, Click, (Smart) Ecofix en Optifix.

Tariefnaam
Je vindt je tarief terug op je factuur.
Je vindt het ook terug in de Bijzondere Voorwaarden:

  • Heb je een vast tarief? Dit zal expliciet vermeld staan onder de rubriek ‘Uw voordelen’ 
  • Heb je een variabel tarief? Je vindt de tariefformule terug onder de rubriek ‘Informatie over uw tarief’ 


Duurtijd
Je energiecontract kan een duurtijd hebben van ‘bepaalde duur’ of ‘onbepaalde duur’. Deze informatie vind je ook in de Bijzondere Voorwaarden.

  • Bepaalde duur:  de vaste prijs (als het gaat om een vast tarief) of de formule voor de prijsindexering (als het gaat om een variabel tarief) is tijdens de hele contractduur van toepassing.  
  • Onbepaalde duur:  de vaste prijs (als het gaat om een vast tarief) of de formule voor de prijsindexering (als het gaat om een variabel tarief) is voor onbepaalde tijd van toepassing en kan gewijzigd worden mits inachtneming van een opzegtermijn. 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Onze tarieven



Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.