Hulp en ondersteuning

Luminus Maxx en Comfy (Pro): Wat zijn de voorwaarden tot het verkrijgen van de domiciliëringskorting?

Je ontvangt € 20 (incl. btw)* domiciliëringskorting onder de volgende voorwaarden:

  • Je betaalt tijdig.
  • Je hebt een actieve domiciliëring.
  • Je ontvangt je voorschotfacturen digitaal.
  • Je gebruikt een van deze producten: MaxxFix (Pro), MaxxFlex (Pro), Comfy (Pro), Comfyflex (Pro), Comfy+ (Pro), ComfyFlex+ (Pro).
  • Je bent minimaal 1 jaar klant met een Comfy-product. Je korting verschijnt dan op de eerstvolgende afrekening.

Indien je in het verleden al een korting voor domiciliëring en/of digitale factuur kreeg, is deze domiciliëringskorting niet meer geldig.
Indien je elektriciteit en gas van ons afneemt, is deze korting slechts één keer van toepassing.

* MaxxFix, MaxxFlex, Comfy, ComfyFlex, Comfy+, ComfyFlex+: Deze korting is incl. 6% BTW. Indien het geldende BTW-tarief verandert gedurende de looptijd van je contract, dan wijzigt ook het promobedrag. 
MaxxFix Pro, MaxxFlex Pro, Comfy Pro, ComfyFlex Pro, Comfy+Pro, ComfyFlex Pro+: Deze korting is excl. BTW.  

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 152

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.