Door een storing is het mogelijk dat u uw online contract momenteel niet kan bevestigen. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve later opnieuw te proberen.
Hulp en ondersteuning

Hoe registreer ik me op My Luminus?

Registreer je op onze website of download de My Luminus-app via de App Store voor iOS of via Google Play voor Android.

  1. Registreer je op My Luminus met je e-mailadres en kies een paswoord of log in met je Facebook- of Google-account.
  2. Klik bovenaan rechts op 'Mijn profiel' en vervolgens op 'Beheer klantennummers'.
  3. Voeg een klantennummer en EAN-code toe aan jouw account. Je vindt deze nummers op je factuur.
  4. Je bent klaar om My Luminus te gebruiken!

Ben je een nieuwe klant?
Als je nog geen klantnummer of EAN-code hebt, maak nu al je My Luminus account aan en voeg de ontbrekende data later toe.

​​​Ontdek alle mogelijkheden van My Luminus in deze video.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Mijn klantenzone

Inloggen

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier