Door een storing is het mogelijk dat u uw online contract momenteel niet kan bevestigen. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve later opnieuw te proberen.
Hulp en ondersteuning

Hoe kan ik mijn My Luminus-account verwijderen?

Wil je je My Luminus-account verwijderen? Je kan dit zelf doen in je persoonlijke My Luminus klantenzone.

  1. Log in.
  2. Ga naar 'Mijn Profiel' en kies voor 'Account verwijderen'.
  3. Kort daarna krijg je een e-mail van Luminus die bevestigt dat je account werd verwijderd.
  • Doe je het liever niet zelf? Contacteer onze klantendienst. Een adviseur verwijdert je account voor jou.

Wil je de My Luminus-app niet meer gebruiken?
  • Verwijder gewoonweg de app.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Uw persoonlijke gegevens aanpassen?

Het kan eenvoudig in uw klantenzone.

Bekijk het hier

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier