Door een storing is het mogelijk dat u uw online contract momenteel niet kan bevestigen. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve later opnieuw te proberen.
Hulp en ondersteuning

Hoe kan ik mijn bankrekeningnummer voor domiciliëring aanpassen via My Luminus?

Je kan het rekeningnummer voor je domiciliëring wijzigen via je persoonlijke klantenzone My Luminus.

  • Geef je nieuwe rekeningnummer door bij 'Voorschotten' - 'Wijzig domiciliëring'.
  • Duid aan of je domiciliëring geldt voor voorschotfacturen en afrekeningen, of alleen voor voorschotten.
Het systeem maakt automatisch een handtekening voor het SEPA-mandaat aan.

Neem contact op met onze klantendienst als je een nieuw leveradres toevoegt waarvoor je een domiciliëring met een ander rekeningnummer wil gebruiken.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 152

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier