Hulp en ondersteuning

Hoe kan ik een klantnummer toevoegen aan mijn My Luminus-account?

  1. Log in via My Luminus.
  2. Ga naar 'Mijn profiel'.
  3. Klik op 'Beheer klantennummers'.
  4. Op de volgende pagina kies je 'Voeg een klantennummer toe aan je account'.
  5. Vul je klantnummer, EAN-nummer en Alias (bijv. thuis, tweede verblijf,...) in.
  6. Klik op 'Voeg toe' om te bevestigen.
Tip: je kan een inactief gekoppeld klantnummer hier ook gemakkelijk verwijderen.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Uw persoonlijke gegevens aanpassen?

Het kan eenvoudig in uw klantenzone.

Bekijk het hier

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.