Hulp en ondersteuning

Hoe zet ik het leegstandstarief stop?

Als je woning tijdelijk leegstaat of je voert kleine renovatiewerken uit, kan je tijdelijk het leegstandstarief aanvragen.
Is er geen leegstand meer?

  1. Ga naar My Luminus.
  2. Bij 'Voorschotten' klik je op 'Deactiveren'.
  3. Geef je meterstanden in bij 'Verbruik' en pas je voorschotbedrag terug aan naar een realistisch bedrag.
Zo voorkom je onaangename verrassingen op je volgende afrekening. Bij twijfel contacteer je Luminus voor een persoonlijke berekening.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


De mogelijkheden voor facturen en betalingen

zelf raadplegen? Het kan!

Bekijk het hier

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.