Hulp en ondersteuning

Wat kan ik precies met domiciliëring betalen?

Je hebt verschillende mogelijkheden om met domiciliëring te betalen:

  • Je betaalt enkel je voorschotfacturen via domiciliëring. Je betaalt dan je jaarafrekening met een overschrijving. Indien je moet bijbetalen, kan je de overschrijving uitvoeren en zo jouw budget zelf beheren.
  • Je betaalt ook jouw jaarafrekening via domiciliëring, maar stelt een maximumbedrag voor de betalingen in. Indien je afrekening het vooropgestelde bedrag overschrijdt, sturen we je een factuur zodat je dit bedrag via een overschrijvingsformulier kunt storten.
Activeer hier je domiciliëring online of neem contact op met onze klantendienst op het nummer 078 150 210. Neem in elk geval je klantnummer en rekeningnummer bij de hand. Beide kan je terugvinden op je factuur.
 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


De mogelijkheden voor facturen en betalingen

zelf raadplegen? Het kan!

Bekijk het hier

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.