Hulp en ondersteuning

Ik ben gescheiden. Hoe kan ik mijn contract en gegevens laten aanpassen bij Luminus?

Neem contact op met onze klantendienst om ons je gewijzigde gegevens door te geven. Zorg ervoor dat je je meterstanden bij de hand hebt.
Dan maken wij de slotafrekening voor het vorige contract op.
Je meterstanden gebruiken we ook als startmeterstand om je eigen facturatie te starten.

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Contracten en diensten

Bekijk het hier

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.