Hulp en ondersteuning

Wat te doen na een overlijden?

Onze innige deelneming bij het verlies van een dierbare.

Om het dossier van de overledene af te handelen, of om een contractovername door een partner te melden, vragen wij je om contact op te nemen met onze klantendienst. We helpen je met de administratie als je dit wenst.

Als de meter open blijft, omdat het contract opgenomen wordt door een derde (erfgenaam of een andere persoon), hebben we de gegevens nodig van de persoon die de overname doet.

Als je wil dat de meter afgesloten wordt, neem je contact op met de netbeheerder. Hij zorgt voor de verdere afhandeling.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 152

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.