Hulp en ondersteuning

Ik was klant bij Essent. Wat gebeurt er als mijn contract afloopt?

Na de voorziene vervaldatum van je huidige Essent-contract, verlengen we automatisch je Luminus-contract. Ten laatste 2 maanden op voorhand ontvang je een communicatie met alle details over je nieuwe prijs en de voordelen van je tarief. Je hoeft hiervoor zelf niets te doen.

Leuke extra: heb je een Comfy-tarief en betaal je via domiciliëring, dan krijg je automatisch de Luminus-getrouwheidskorting: tot 10% op je elektriciteitsprijs.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Klant worden / ik ben net klant



Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.