Hulp en ondersteuning

Ik was klant bij Essent. Verandert er iets aan mijn voorschotfactuur?

Je blijft je facturen ontvangen op de manier waarop je dat gewoon bent bij Essent:  

  • op papier of via e-mail
  • met dezelfde frequentie
  • met hetzelfde voorschotbedrag
Je kan je voorschotbedrag ook altijd zelf aanpassen in je klantenzone My Luminus en kijken welk effect dit heeft op je jaarafrekening. 
Let op: het rekeningnummer voor de betaling van je facturen wijzigt. Gebruik vanaf 1 juni 2021 dit rekeningnummer: BE76 3350 5545 9895.

 
Betaalde je via domiciliëring bij Essent?

Je hoeft niets te doen. We voorzien een nieuw mandaat met hetzelfde rekeningnummer. Je krijgt mogelijk een melding van je bank over het nieuwe mandaat. Het kan zijn dat er dan tijdelijk twee mandaten tegelijkertijd actief zijn, maar je betaalt nooit dubbel.

Lees ook:

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.