Ik probeer me te registreren voor de visualisatie van mijn digitale meterdata in My Luminus, maar kan mijn adres niet in de lijst vinden.

Ik probeer me te registreren voor de visualisatie van mijn digitale meterdata in My Luminus, maar kan mijn adres niet in de lijst vinden.

Zie je de foutmelding: “We hebben geen aansluitingen gevonden die in aanmerking komen voor dit product”? Dan betekent dit dat er voor jou geen adres in Vlaanderen gevonden wordt dat gekoppeld is aan een actief Luminus energiecontract.

Enkel Fluvius heeft de mogelijkheid om de digitale metergegevens te delen met derde partijen. Daarom is deze dienst beperkt tot Vlaanderen. 

Ben je net verhuisd of vind je je adres niet terug terwijl dit zich wel in Vlaanderen bevindt?

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in