Gebruik je de My Luminus app nog niet? Download de app hier.
Volg dit stappenplan:
Tip: wanneer je de meterstanden afleest van je meter en in My Luminus noteert:
Heb je een verkeerde meterstand ingegeven in My Luminus?
Je kan dit altijd aanpassen of verwijderen via de knoppen "wijzigen" (potlood) en "verwijderen" (vuilbak) rechtsonder.
Nuttige links:
Registreer je op onze website of download de My Luminus-app via de App Store voor iOS of via Google Play voor Android.
Ben je een nieuwe klant?
Als je nog geen klantnummer of EAN-code hebt, maak nu al je My Luminus account aan en voeg de ontbrekende data later toe.
Je vindt je prijs per kWh voor je klant op 3 plaatsen terug:
De prijs per kWh hangt af van:
Ben je nog geen klant of wens je van tarief te veranderen?
De prijzen per kWh die van toepassing zijn voor elk tarief per maand vind je hier.
Wil je weten wat de oude prijs van een bepaald tarief was?
Ga dan naar de website van Luminus onderaan de prijslijsten: