De steunmaatregelen in het kader van de gestegen energieprijzen worden automatisch verrekend met je facturen.
Ook de federale verwarmingspremie van € 100. Je hoeft ons hiervoor niet extra te contacteren. Meer informatie over de maatregelen vind je hier.

Comfy (Green) (Pro): Wat zijn de voorwaarden tot het verkrijgen van de domiciliëringskorting?

Je ontvangt € 20 (incl. btw)* domiciliëringskorting onder de volgende voorwaarden:

  • Je betaalt tijdig.
  • Je hebt een actieve domiciliëring.
  • Je ontvangt je voorschotfacturen digitaal.
  • Je gebruikt een van deze producten: Comfy Green Elektriciteit, Comfy Green Pro Elektriciteit, Comfy Gas, Comfy Pro Gas.
  • Je bent minimaal 1 jaar klant met een Comfy-product. Je korting verschijnt dan op de eerstvolgende afrekening.

Indien je in het verleden al een korting voor domiciliëring en/of digitale factuur kreeg, is deze domiciliëringskorting niet meer geldig.
Indien je elektriciteit en gas van ons afneemt, is deze korting slechts één keer van toepassing.

* Deze korting is incl. 6% btw. Indien het geldende btw-tarief verandert gedurende de looptijd van je contract, dan wijzigt ook het promobedrag. 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Onze tarieven



Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.