De steunmaatregelen in het kader van de gestegen energieprijzen worden automatisch verrekend met je facturen.
Ook de federale verwarmingspremie van € 100. Je hoeft ons hiervoor niet extra te contacteren. Meer informatie over de maatregelen vind je hier.

Hoe kan ik mijn voorschot aanpassen via My Luminus?

Je kan makkelijk zelf je voorschot aanpassen via My Luminus.

 

  1. Meld je aan via My Luminus.
  2. Klik op 'Voorschotten'. (In de app klik je eerst op 'Verbuik' en scroll hierna naar 'Je voorschotten'.)
  3. Kies je aansluiting (elektriciteit/gas).
  4. Sleep de groene balk naar het gewenste voorschotbedrag.
  5. Of geef zelf het gewenste voorschotbedrag in en druk op Enter.
  6. Klik op 'Voorschot aanpassen naar ...' en bekijk ook meteen de impact op je afrekening

Zie ook:

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Uw voorschot zelf aanpassen

in uw digitale klantenzone

Doe het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.