Ik heb een digitale meter. Kan ik een maandelijkse afrekening ontvangen?

Luminus biedt haar klanten in Vlaanderen de mogelijkheid om maandelijks een afrekening te betalen voor elektriciteit en gas.

Heb je een digitale meter en wil je maandelijks een afrekening ontvangen? Contacteer onze klantendienst .
We dienen een aanvraag in bij je netbeheerder Fluvius. Als alles in orde is, ontvang je vanaf de eerste dag van de volgende maand een maandelijkse afrekening.

Houd er rekening mee dat je geen voorschotfacturen meer zal ontvangen. In de winter, wanneer je meer verbruikt, kan je dan ook hogere afrekeningen krijgen.

Wil je meer weten? Lees dan zeker onze blog .

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Voorschotten en afrekening



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.