Ik ontving een brief over de omschakeling van Essent naar Luminus, maar ik was nooit klant bij Essent. Wat doe ik?

Ik ontving een brief over de omschakeling van Essent naar Luminus, maar ik was nooit klant bij Essent. Wat doe ik?

Maak je geen zorgen, het gaat hier over een communicatiefout van Luminus.
De informatie over je nieuwe prijs is echter wél correct.
We doen het nodige om dit recht te zetten.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 210

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen de werkdag.

Vul het contactformulier in