Ik heb mijn toestemming aan Fluvius gegeven maar zie nog geen digitale verbruiksgegevens in de My Luminus-app. Wat nu?

Ik heb mijn toestemming aan Fluvius gegeven maar zie nog geen digitale verbruiksgegevens in de My Luminus-app. Wat nu?

Het kan tot 72 uur duren nadat je je toestemming hebt gegeven vooraleer je jouw digitale meterdata in de My Luminus-app ziet.
Twijfel je of je je toestemming wel correct hebt gegeven? Voor de zekerheid kan je op Mijn Fluvius de status nakijken via Verbruik > pijl naar onder bij elk EAN:

 

  • Zie je daar geen aanvragen staan op naam van Luminus, dan is het nodig dat je je toestemming nog geeft via de My Luminus-app.
  • Zie je daar aanvragen voor Luminus maar zijn ze met een oranje bolletje aangeduid, dan moet je nog een extra toestemming geven door een e-mail van Fluvius te bevestigen.
  • Zie je daar aanvragen voor Luminus en zijn ze met een groen bolletje aangeduid dan contacteer je Luminus via het online Contactformulier.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Wij helpen graag.

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 210

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in