1. Meld je aan via My Luminus.
2. Klik op “Voorschot en afrekening”.
3. Klik op “Wijzig voorschot”.
4. Pas het voorschotbedrag aan en bekijk ook meteen de impact op je afrekening.
5. Klik op “Aanpassen” om de wijziging te bevestigen.
In onderstaande situaties kan je jouw voorschotbedrag niet online aanpassen. Dit is het geval als:
Is er een andere reden waarom je jouw voorschotbedrag niet kan aanpassen?
Neem dan best even contact op met onze klantendienst op het nummer 078 155 232 of per e-mail. Wij passen het bedrag graag voor je aan.
Is dit het antwoord op uw vraag?
Wij helpen graag.
Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.
Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.