Ik heb een variabel tarief. Waarom verschilt mijn ideaal voorschot in My Luminus van maand tot maand?

Ik heb een variabel tarief. Waarom verschilt mijn ideaal voorschot in My Luminus van maand tot maand?

Bij een variabel tarief, berekenen we je ideale voorschot op basis van een deze factoren:
  • Je verwachte verbruik
  • Het aantal voorschotfacturen tot je volgende afrekening
  • Je tariefplan.
  • Verwachte prijswijzigingen.
Het aantal voorschotten tot je volgende afrekening en de verwachte prijzen veranderen maandelijks. Dit is de reden waarom je maandelijks een ander ideaal voorschotbedrag ziet in My Luminus.
 

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 210

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen de werkdag.

Vul het contactformulier in