Werkt de Smart Charging laadkorting nog als ik verhuis?

Werkt de Smart Charging laadkorting nog als ik verhuis?

Als je verhuist is het belangrijk dat je Luminus hiervan op de hoogte brengt. We zullen je Smart Charging app en Smart Charging laadkorting contract stopzetten. Je moet dan ook je account in de Smart Charging app verwijderen.
 
Kom je voor je nieuwe woonst nog steeds in aanmerking, en wens je opnieuw van de Smart Charging laadkorting te genieten, dan moet je een nieuwe account aanmaken in de Smart Charging app en je opnieuw inschrijven voor de Smart Charging laadkorting.
 
 

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Wij helpen graag.

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 210

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in